Házasság

Számomra felfoghatatlan, hogy miért mennek az adventisták már olyan fiatal korban férjhez vagy nősülnek meg. Már gyerekkoruk óta, az ifi csoportban kialakul egy barátság, aztán már 15 év körül kialakul a szerelem és 18-19 éves korukban máris esküvő. Lehet nem is kell mondanom, hogy nem szabad tisztátlannak lennie az ifjú párnak, vagyis szüzen kell házasságra lépniük. Ezt bizonyára nagyon értékelték volna nagymamáink, de nem a mai világ :)
Na mindegy, le vannak nagyon maradva bizonyos dolgokkal... és ezt sehogy sem akarják bevallani maguknak!

10 megjegyzés:

Névtelen 2009. október 7. 9:57  

Mit kell tennem, hogy megfeleljek ennek a "mai világnak" és ez a "mai világ" engem nagyra értékeljen?

Mit kell tennem, hogy ne legyek lemaradva semmiről?

Agathe Fry 2009. október 8. 22:59  

Szerintem csak engedd el magad, próbálj szabad lenni és úgy élj, mintha ez lenne utolsó napod ebben az életben :)

Névtelen 2009. október 13. 19:23  

Mit jelent, hogy engedjem el magamat?

Ebbe belefér, hogy kipróbáljak pl. könnyű drogokat?
Lehet szabadon nemi életet is élni, csak legyen nálam mindig óvszer? Vagy szedjek inkább gyógyszert?

Agathe Fry 2009. október 14. 14:32  

Engedd el magad: csináld azt amit szeretsz, ahogyan szereted, ahol szereted stb.
Kipróbálhatod, ha kíváncsi vagy a drogokra. Elvégre a Biblia azt mondja, hogy "mindent kipróbáljatok és ami jó azt megtartsátok" :) Azért idéztem ezt a könyvet, mert soraidból ítélve ennek elvei szerint élsz.
Ha neked a szabadságot a sok vallási dogma jelenti, akkor élj azok szerint. Nem kötelez senki semmire, elvégre szabad akarattal rendelkezel.
A legfontosabb csak az, hogy találd meg önmagad a világban.
A nemi élet kérdéseiről pedig, dönts te, a te életed!

Névtelen 2009. október 15. 13:49  

A szabad akarat mit jelent?
Azt csinálhatok amit akarok, nem tilthatja meg senki mit csináljak?

Ami jó azt megtarthatom, de mi a jó és mi a rossz?
Mindent végig kell próbálnom, hogy megtudjam, mi a jó és mi a rossz?

Nem szükséges a Bibliából idézned.

Malvina 2009. október 20. 22:17  

Kedves Névtelen!

Igazad van :)

M.

Névtelen 2009. október 24. 13:13  

Kedves Malvina!

Miben van igazam?

Egyetlen kijelentő mondatot sem írtam. Csak kérdéseket tettem fel.
Ezt ezen a blogon nem szabad?

Malvina 2009. október 24. 18:07  

Kedves Névtelen!

Abban van igazad, hogy az élet kérdések sokaságából áll.

De igen, szabad kérdezni blogomon :)

Névtelen 2010. január 10. 7:57  

szia Malvina! Andi vagyok es azt szeretnem mondani, hogy hidd el az ha a ferjed az elso ferfi az eletedben nem maradisag, es nem a nagymamaink ertekelik hanem a ferjed, es ezt tapasztalatbol mondom. 15 eve vagyok feleseg es nagyon szeret a ferjem, pedig valamikor en is ugy gondolkoztam mint te, mert szerintem hasonlo gondolkozasu csaladban szulettem. A masik dolog ha minden kiprobalsz nem leszel elegedetebb mint ha van egy csaladod ahol ertekelnek es szeretnek. andi

Malvina 2010. február 7. 14:03  

Andi, ez már függ a férjtől is, hogy neki milyen elvei vannak, ha vannak... szerintem.

Megjegyzés küldése